Масштабний технічний збій стався через оновлення в одного з великих центрів обробки даних.

Технічний збій обробки даних
Технічний збій обробки даних

У зв'язку з проведенням технічних оновлень у одному з великих центрів обробки даних, стався тимчасовий збій мобільних застосунків. Про це повідомляється з посиланням на прес-службу компанії "Дії".

З метою запобігання подібним ситуаціям і забезпечення доступності послуг, була розроблена взаємодія з кількома дата-центрами. В даний момент команда оперативно працює над відновленням роботи сервісів, і невдовзі вони знову будуть доступні для користувачів. Приносимо вибачення за тимчасові незручності і висловлюємо вдячність за розуміння!", - зазначено у повідомленні.

Інформація не містить назву конкретної компанії, але раніше "Нова пошта" повідомила, що її сервіси тимчасово припинили свою роботу через технічні проблеми з підрядником.

Орієнтовно до 10:00 всі сервіси мають бути відновлені.

Проблема технічних збоїв у мобільних застосунках

У зв'язку з проведенням технічних оновлень у центрі обробки даних трапився тимчасовий збій мобільних застосунків. Компанія "Дії" повідомила про це і вибачилася за незручності, та зазначила, що робить все можливе для якнайшвидшого відновлення послуг для користувачів. Раніше "Нова пошта" також мала подібні проблеми через технічні неполадки з підрядником. Затримки в роботі мобільних застосунків тимчасово не дозволяють користувачам зручно користуватися послугами. Орієнтований термін відновлення - до 10:00.

Користувачі повідомляють, що немає можливості розрахуватися карткою в магазинах і в метро, а також Apple/Google Pay не працюють. Також виникли проблеми з додатками "Дія" і "Нова пошта".

Київська міська державна адміністрація повідомила, що через технічний збій у "Ощадбанку" тимчасово неможлива безконтактна оплата проїзду на турнікетах метро.

Вплив технічних збоїв на роботу мобільних застосунків та сервісів

Недоступність послуг карткових розрахунків та мобільних додатків стала проблемою для користувачів. Збої у роботі сервісів "Дія" та "Нова пошта", а також в Ощадбанку, призвели до тимчасової неможливості оплати проїзду та покупок через картки. Київські метро тимчасово не приймає безконтактну оплату. Такий стан справ триває до відновлення роботи сервісів, яке очікується до 10:00. Користувачі зазнають незручностей і сподіваються на швидке вирішення проблеми.

Загалом про проблему технічних збоїв

Цей інцидент підкреслює важливість планування та готовності компаній до технічних збоїв. Технічні проблеми можуть виникати в будь-якому бізнесі, тому важливо мати стратегію відновлення та запобігати подібним ситуаціям. Це допоможе компаніям забезпечити незавершені послуги для користувачів якомога швидше.


Читайте також

Реклама