Нова пошта скасувала плату за одну із послуг після підвищення тарифів.


Зміни в політиці повернення посилок компанією "Нова пошта"
Українська компанія "Нова пошта" оголосила про нові правила повернення посилок. Тепер клієнти зможуть повертати посилки без додаткових витрат, якщо одержувач відмовляється забрати їх або товар не підійшов до покупця. Раніше за ці операції стягувалась комісія у розмірі 0,5% від вартості посилки, але тепер ця плата буде скасована. Це полегшить повернення для користувачів "Нової пошти" і стане особливо корисним для клієнтів інтернет-магазинів. За даними компанії, щомісяця приблизно 1,3 мільйонів посилок повертаються відправникам, а витрати на ці операції складали 9,4 мільйона гривень.
Підвищення тарифів на доставку
Це нововведення відбувається на фоні підвищення тарифів на доставку, яке "Нова пошта" запровадила з 1 жовтня. Середня вартість послуг збільшилася на приблизно 10 гривень за відправку.
Читайте також
- Українським біженцям припинять платити допомогу на оренду житла в Естонії
- Ціна тонни експорту української агропродукції зросла в 1,4 рази
- Данія інвестує $600 мільйонів у захист від російських морських загроз
- Влада Угорщини активізувала антиукраїнську кампанію під час референдуму
- Католицький діяч: Папа Франциск був надто м’яким щодо агресії Росії проти України
- США вводять рекордні мита до 3500% на сонячні панелі з Південно-Східної Азії