ПриватБанк роз'яснив правила щодо кредитних лімітів після скарги пенсіонерки.


Одна з клієнток ПриватБанку скаржилася на те, що їй було встановлено кредитний ліміт без її відома. Пенсіонерка Наталка Ф. звернулася до банку через соціальні мережі з питанням, чи можна відмовитись від цього ліміту.
Жінка висловила своє занепокоєння стосовно переведення своєї пенсії в інший банк, щоб уникнути кредитної лінії. "Я є пенсіонеркою з невеликою пенсією. Чи є необхідність переводити пенсію в інший банк, щоб не мати кредитного ліміту? Я ніколи не брала кредитів і не хочу починати", - зазначила вона.
У відповідь представник ПриватБанку пояснив: "Кредитна картка передбачає наявність кредитного ліміту за умовами договору. Банк аналізує інформацію та може збільшувати або зменшувати кредитний ліміт на картці".
Банк запропонував альтернативу для клієнтів, які не хочуть мати кредитний ліміт. "Якщо ви бажаєте мати лише дебетову картку, можна відкрити "Картку для виплат" - вона не передбачає наявність кредитного ліміту", - повідомив представник ПриватБанку.
Раніше подібна ситуація вже траплялася з іншим клієнтом банку, який зіткнувся з несподіваним підвищенням кредитного ліміту. Тоді ПриватБанк пояснив свою політику, зазначивши, що аналізує багато факторів при зміні лімітів, включаючи наявність кредитів в інших установах, заборгованості, нарахування зарплати та активність користування карткою.
Читайте також
- Угорщина скасувала переговори з Україною: спливла несподівана причина
- 20 платіжок на місяць та 30% комісії: Попенко розповів, як українців змушують переплачувати за комуналку
- Європа не справляється: NYT розповіло, чому військова допомога Україні під загрозою після рішень Трампа
- Угода щодо мінералів зі США: у яких регіонах України є поклади рідкісноземельних металів
- В Україні пом'якшили валютні обмеження: що зміниться для громадян та бізнесу
- Китай "підіграв" Путіну у переговорах з Україною